< Till bloggens startsida

nyår!!!!

Hej kom nyss hem typ, ska åka till Bjönriket vid tolv inatt, skönt att vi åker sent iallafall, så jag ska packa duscha osv snart, väntar på att Dan och Ingrid ska komma hem med kebabtallrik till mig. Ååååh gotttt så ska jag leta efter min gamla telefon eftersom jag sumpade både laddaren till mobilen och till datorn igår. SKIT BRA men annars var nyår väldigt kul, för min del! Var lite olika för alla, men jag klarade mig utan att spy, gråta, eller bli sur, var verkligen inte för full heller så det var ganska skönt, har dock väldigt ont i benen/fötterna idag efter klackarna, glömde ta med mig andra skor, så gick barfota några gånger igår haha. Skööönt. Nej men, aa vi började hos Alle, förade lite och sååå, sen drog vi till backlura till Jocke, där var även Hampus Johan och Oscar, så vi var väl ett gäng, det var jag, erika, becka, helena, jonna, johan, oscar, jocke, evelina, evelina, alle, denice, hampus och sen kom marcus, vi var väl där till tolv sen drog vi till centrum och så, gick runt där och hälsade på alla och så, sen drog vi till Alle igen, med lite annat folk, skulle egentligen dragit till Sorunda och sovit hos Kristoffer, men jag somnade hehehe, sen idag drog jag becka oscar och jonna ner till playan och körde på pizza, oscar bjöd mig, shyrrebyrre. Ska käka nu, får se om jag skriver något sen annars hörs vi om en vecka typ. CHARÅ. tänkte försöka langa bilderna i ordning från kvällen











Hahaha asså becka




åååh gullisar

haha orkade inte göra i ordning, kommer inte ihåg när alla bilder togs eftersom jag mest står i bakgrunden av alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0