< Till bloggens startsida

"Ska vi göra något äckligt baby?"

Sitter i soffan och käkar en chokladmuffins och dricker apelsinjuice. Har legat i sängen hela dagen nästan. Rikard var förbi förut runt två, sen gick jag och la mig igen. Förstår inte varför jag är så trött. Men nu ska jag snart ta tag i disken och städningen tänkte jag, imorgon har jag möte med min gamla skola, eller gamla och gamla vet jag inte men, vi ska se om vi kan göra något komprimiss av schemat så jag inte läser alla ämnen osv. Det blir nog bra fast när jag lagt på telefonen efter pratat med min mentor kändes det fel igen, men det är värt ett andra försök om det inte funkar den här gången så kommer jag börja i Bryggans skola tänkte jag. Måste faktikskt läsa upp alla mina betyg och så. Sen är det riktigt pissigt tråkigt att bara sitta hemma i veckorna. Så hoppas det blir bra den här gången nu!

Saknar mina fina så fruktansvärt mycket ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0