< Till bloggens startsida

Skojploj

Oj, jag är då vaken tidigt idag ja! Becka gick till tunnelbanan för ett tag sen och jag vart helt plötsligt inte trött. Vi somnade rätt tidigt igår innan halv tolv skulle jag tro, sen vaknade vi vid fyra av att någon plingade på dörren, det tyckte dom var lite kul sådär!! Antar att det är litet minus att folk alltid går förbi min dörr. Eftersom den är nästan direkt vid porten, så ni hajar läget. Idag ska jag stääääääda det behövs verkligen, och diska och sånt där tråkigt, ska sova ett par timmar till hehe, fast idag är jag ju helt själv </3
fast imorgon kommer ju Jennie och Tommy så det är ju skönt, sen på fredag får jag också sovsällskap!! Nämen se på, fan vad livet gliiiiider.


Igår innan vi drog till globen och köpte lite glass till våfflorna, nananana lever farligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0