< Till bloggens startsida

Stockholm Boogie

Har precis käkat, vart lite lasange från ICA basics. Bästa maten, billigaste också hehe. Duschade och så förut också. Nu ska jag bara mysa framför en film, var faktiskt inte så sugen på att göra något speciellt ikväll, behövde pyssla lite hemma också. Jajameeen! Är förövrigt skit taggad på imorgon!! Vi ska bara vara massa tjejer och ba festa och ha kul!! Känner inte så många dock, dom flesta är från Beckas klass, känner typ Erika, Becka såklart, Jonna lite och sen har jag träffat Olivia lite och så. Helena skulle inte med så det var faktiskt lite tråkigt, men det kommer bli grymt iallafall! Har inte festat sen nyår så nu är det dags igen, weey. Köpte en jacka idag också, wooooho. Sen får vi se hur det blir imorgon med en liten grej, det är lite oklart än, och sen på Torsdag ska jag få ny soffa! Weeey. Fan vad livet glider pååååå. Hej.


Oj största satsarn, dåligt taggad jag var på att lira lite volleyboll dääär då, någon vecka innan vi slutade ettan. Härliii dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0