< Till bloggens startsida

Bitch pleaseeeee

Kom hem från skolan för ett tag sen, fick sluta  i två idag, hehe skönTT när man egentligen slutar halv tre, men jag orkade inte så jag ba fråga om jag fick gå så fick jag det :PPP Ska typ vänta på att erika ska kolla klart på filmen hos grannen så gör hon mig sällskap till H&M ska lämna tillbaka eller byta ett par skooor. Hjälp vet inte hur jag ska göra!! Men aa, imorgon har jag en liten dejt med becka i haninge. Man ba livet glider. 

OCh snääÄÄÄLLA Folket som envisas med att säga att jag är en fjortis och lalala. Ni känner INTE mig, jag är veeerkligen inte fjortis. VART HAR NI FÅTT DET IFRÅN?? SNÄLLA BERÄTTA. Ni är så himla roliga så man dör. Lovar att ni är skit fjortis. Jävla noliferzzz.


jag är inte fjortis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0