< Till bloggens startsida

Fredagsfun

01. Fullständigt namn: Johanna Christina M Karlsson
02. Ålder: 17
03. Vart bor du: Blåsut
04. Bor tillsammans med: Just me

05. Husdjur: Noll
06. Färg på ditt hus: Typ persika färgat haha

07. När är du född: December

08. Klass
09. Vilket år tar du studenten: Aldrig antar jag

10. Något jobb: Nej
11. När gick du upp i morse:
12. När ska du sova: Snart haha, så var klockan bara nio
13. Duschat idag: Aa
14. Kramat någon idag: Yes

15. Pussat någon idag: Nej
16. Vad har du ätit idag: Kebab och ris, kyckling sallad, choklad
17. Dagens klädsel: Jeans vit instoppad tröja, jacka, mössa med en lite hår boll där uppe

18. Dagens smink: conceler foundation och mascara

19. Dagens sötnos: Jooois kanskehehe!

20. Dagens roligaste: Att jag har skabb

21. Har du många vänner: Alltså  jag vet inte, hur som helst har jag dom bästa ♥

22. Hur många har du kysst: Hehe man undrar verkligen
23. Vem kramade du senast: Karro

24. Vem saknar du: Lilla Michelle

25. Hur många har varit otrogna mot dig: Svårt att vara otrogen när man sällan har förhållanden

27. Har du pojk-/flickvän: Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast: Becka
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Ok va bra. Förbered skolan på det sen. Ha en bra helg och ta det lagom lugnt ;-) kram R från Richard


FAVORIT:

31. Film: Tycker sånt är så svårt men 8 mile eller Whats your number

32. Låt: Just nu hotter then fire - Eric saade och Sticks and stones - Ulrik Munther

33. Mat: Pizza

34. Dryck: Oboy eller Cola
35. Färg: Vit eller svart

36. Tv-serie: O.C

37. Stad: Helt ärligt så Nynäs
38. Land: Sverige
39. Ämne i skolan: Har ju bara ett ämne, så aa svenska

40. Tv program: Big Brother

 

 

 

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Marcel, bara för jag tänkte på BB

42. Personen du pussade: Its a little secret faktiskt

43. Gången du spydde: Några veckor sen pga migränen

44. Gången du grät: Hm, lördags tror jag

45. Pizzan du åt: Calzone

46. Gången du var i Göteborg: Somras

47. Gången du var i Stockholm: Nu? Haha?
48. Gången du duschade: Någon timme sen
49. Gången du sov: Typ 4 timmar sen

50. Personen som såg dig gråta: Becka

51. Svart eller vitt: På våren vitt men på vintern svart haha
52. Hund eller katt: Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Oftast ut och festa

54. Tvspel eller datorspel: Tvspel
55. Singel eller upptagen: Singel
56. Pussas eller kramas: både och
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Pea <3
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: BB!!
60. Har du svart hår eller blondt: Brunt, men soon to be black

61. Har du blåa ögon eller bruna: blå gröna typ?

62. Choklad eller lakrits: Choklad

63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt 
65. Coca cola eller fanta: Cola

66. Pizza eller kebab: Pizza
67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: alltså vet inte, älska tror jag
69. Leva eller dö: Leva

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: Väldigt få

71. Personer du hatar: En person, även om hata är ett sånt starkt ord blablabla så hatar jag den personen, fast lär ju skriva ut namn här, hehe
72. Pojk-/flickvänner du haft: Om man räknar bort dom oseriösa, så två
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Ja hej jag är ett psyko och skriver upp det

74. Glassar du ätit på en dag: 5 kanske
75. Nämn en festival du vill gå på: PEACE AND LOVE I SOMMAR, SÅ JÄVLA TAGGAD SÅ JAG SPYR

76. Gånger du haft minnesluckor: Jag vet inte, rätt många gånger

77. Gånger du varit hög:

78. Personer du saknar just nu:
79. Gånger ditt hjärta brustit: 2 när Joakim och Mikaela gick bort

VEM:
80. Vill du kyssa nu: Ulrik Munther
81. Träffade du senast: Ehm, Becka Julia Olivia, Karro?

82. Sjöng du senast för: Samma som där uppe minus Karro

83. Hade du senast en fb-konversation med: Joooois hehe fint smeknamn va

84. Spelade du tvspel med senast: Marcus eller Alle
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Jag och Becka håller ju på spanar lite hehe

86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Ingen

87. Förtjänar att dö: Ingen

88. Är söt: Ulrik 
89. Vill du sova jämte inatt: Ulrik, hehe

 

VAD:
90. Gör dig glad: Mina vänner

91. Gör dig ledsen: Vissa låtar

92. Vill du helst göra nu: Sova
93. Önskar du att du slapp göra: Förhöret sen

94. Vill du ha nu: Riktig vår

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: En djurgårds tjocktröja

96. Längtar du till: Våren!!!!!!!11111

97. Tycker du om dina betyg: Jag vene, tänker inte så mycket på dom
98. Ångrar du i ditt liv: Mina ärr
99. Är det bästa som hänt dig: Facebook

100. Hur mycket är klockan: 21:21



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0