< Till bloggens startsida

hahaha becka plzzz

Tjaa, haha jag trodde jag skulle bli forever alone på frågestunden men neejdå! Men becka, snälla, det räcker med frågor från dig nu hehehe!! men jag uppskattar veeerkligen dom fina du skrev. Nu ska jag snart kolla på bb sen sova, ska åka från mig tio över nio imorgon, känns inte kul men what to dooo. 
Hahaha asså guuuud, förrästän, idag när jag var vid tc hade mött albin och såå, så skulle jag åka hem igen och mitt busskort fuckar fett mycket haha så ibland funkar det inte och det vägrade verkligen nu så då var jag gangster och planka, men nej hehe då kommer väktarna och ser det. Man ba oj hehe busted! Men jag klarade mig, dom var så snälla och skrattade åt mig haha det var allt liksom! Men nu ska jag kolla vädret sen bb. Kisskisshughug.

haha ärligt frågan om vesuvion var bäst av alla frågor än så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0