< Till bloggens startsida

Hehe sorry

Nu har richard vart här, jag fick beklaga mig lite så det var ju sköööönt iallafall, och jag står iallafall längst upp på listan över ny soffa så det var ju skönt. Och så mycket hatar jag faktiskt inte min lägenhet inte nu när den är städad också men får ju typ ångest när man var hos filbee igår så kom man ner till min och ba justeeeee såhär såg min ut hehe åh fin NOT. Jajaaaa. Ska kanske följa med Jennie & Tommy till IKEA på Söndag, beror lite på hur jag mår, haha sorry for partyrocking där på lördag. Imorgon ska jag bara sitta hemma i min fula lägenhet och äta godis och tpla. Fett taggad... Jaja ska fortsätta göra fint och sätta på lite mer tagg musik istället för lil wayneeeee. Så hejrååå!!

förrästän var iallafall lollo snäll och kunde ställa upp och vara med mig när alla andra är på äckel p&l. SÅ det var ju snääällt. Lite vi ska party rocka då hehehe


hehe oj nyyyyy bild, lollo maria och jag iallafall, man ser inte det men där hade jag och lollo precis badat med kläder och allt på vid nixta, skööönt typ i början av maj sådär. Haha dumttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0