< Till bloggens startsida

hehe wtf

Nu kom det en kvinna förbi här som jag aldrig sett i hela mitt liv och pratade med mig om melodifestivalen och sånt där vardagligt. Sen frågade hon om jag hört mycket från bråket i natten, polisen hade tydligen vart här och grejer. Haha åh blåsutv. 9 kommer bli känt för polisen snart, känns väldigt bra!! Nej men gick och handlade förut hahaaaaa för lat för att faktiskt köpa riktig mat så köpte tre paket mackor och massa mjölk. Hehe ska leva på macka och oboy ett tag framåt tänkte jag. Haha lika bra! Köpte kakor till melodifestivalen också, fast dom har jag ätit upp. Haha så dåååålig. Men ska städa och fixa lite nu så tjaaa!


Wääää partbrillzorna på!! FEK K K K K K E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0