< Till bloggens startsida

I love my pizza

Dag 08- Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 09 - En bild från när jag var liten
Dag 10 - En sak jag gör varje dag
Dag 11 - En bild som är över 1 år gammal
Dag 12 - En bild som inte är tagen i staden där jag bor
Dag 13 - Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag 14 - Tre saker jag ska göra innan detta år är slut
Dag 15 - En bild på ditt rum
Dag 08- Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 09 - En bild från när jag var liten
Dag 10 - En sak jag gör varje dag
Dag 11 - En bild som är över 1 år gammal
Dag 12 - En bild som inte är tagen i staden där jag bor
Dag 13 - Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag 14 - Tre saker jag ska göra innan detta år är slut
Dag 15 - En bild på ditt rum

1. Pengar, för att kunna köpa nr 2.
2. Pizza.


ungefär sådär ser jag ut när jag tänker på pizza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0