< Till bloggens startsida

Im in looooove

Åh bytte mina skor till en storlek större, till 39, sjukt att jag inte kunde ha 38 som jag har i alla andra skor men jaja hehe, och nu vill jag typ aaaldrig ta av mig dom. Dom och Ulrik är mina största kärlekar <333 Synd bara att jag blir så äckligt lång i klackaaaaar. Nu ska jag städa lite, BLIR DU GLAD DÅ OLIVIA???? Sen ska jag typ läsa lite i svenska boken och börja skriva sammanfattningen typ. Kul kväll. Imorgon ska jag iallafall träffa rebbe och göra haninge osäkert xDD så vi hörs då.


Fick brev av polisen idag, im in big troubleeee

Så var det bara förhör pappret XDDD men ärligt i västberga, WTF??? vart fan ligger det? Hoppas verkligen att becka också ska vara där och inte i haninge annars lär ju aldrig hitta dit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0