< Till bloggens startsida

Morgonpromiiiis

Tjena har precis vart ute med vovven, hehe överdrivet tidigt men, jaaa. Gick helt solo också, erika gick inte att väcka och kalle ville jag inte väcka heller så det var bara jag och glimma. Hehe igår var rätt konstig, Ewa och Julia kom hit så det var ju kul iallafall, så kom kalle runt nio typ, hade med sig tre matkassar - fast jag sa att han inte skulle köpa mat - rätt gulligt men aaaa. Sen mös vi bara lite innan Becka Jonna och Erika kom, det var skit mycket bråk så alla bara grät så hehe kalle och jag hade väl inte jätte kuuuul. Sen drog Jonna och Becka typ runt elva eller tolv så då var det ba kalle erika och jag, vi spelade kort och körde jag har aldrig medans vi väntade på att Gonzza skulle komma hem (y) sen när han kom gick vi in till honom och körde kort jag och kalle gick väl in till mig runt 3 kanske, åt lite, så tog jag bort sminket så gick vi och la oss. Haha jaja alla dagar kan inte vara toppeeeen. Nu ska jag försöka få liv i Erika som sov kvar i blåsut, fast lääääär ju lyckas


Piggt sällskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0