< Till bloggens startsida

Någon bad mig skriva om det häääär

Här bodde jag i Västerhaninge ett tag hos min moster och mina typ 700 kusiner, fast då var det inte pga allt med mamma och mig utan att både jag och mamma ansåg att jag behövde bort från "nynäs" ett tag. Bodde där kanske max 3 veckor eller något. Kommer inte ihåg var så längesen. Hehe. Såg där såg jag ut då iallafall, ett fint litet diadem som jag hade typ all the time hehe tröjan där var min favorit också, den var lite ljusrosa tills min moster råka göra något med tvätten så sen vart den grå, buhu,


Sen bodde jag hemma hos Madde min då bästakompis någon månad i April där 2010 till, eller kanske bodde där längre, men mellan min moster och madde bodde jag hemma ett tag iallafall. Var inge bra tid alls när jag bodde hos madde, mådde så jävla pissigt plus att det var så mycket med dom sista månaderna i nian, jag låg efter så mycket, hände mycket annat, var ständigt sjuk och ba blääää.


Och från Madde flyttade jag till mitt första jourhem i Tyresö, har inga bra bilder därifrån, det här är faktiskt den enda, hade en sämst mobil och man fick inte sitta vid datorn där sååå. Vart inte så mycket sånt där då. Det var även här jag hamnade på Maria U första gången, dagen efter midsommar, söööög hårt. Låg på akuten där helt själv bara för jag gick in i den där lyktstolpen, kom ambulans och grejer, haha åh drama <3 


Sen sista Juli (fortfarande 2010) så flyttade jag hem till min morbror, började bo hos mamma varannan helg, eller var där en helg typ. På bilden är det iallafall jag och min lillesyrra XDDD Bodde hos min morbror till några dagar innan julafton, var rätt härligt att bo där, även fast jag och min morbror bråkade så himlans mycket. Men vi tyckte om varandra ändå ♥




Och sen var det Nackaaa efter min morbror, vi fick nog av varandra och sen hände det MASSA saker så min morbror fick massa hot osv en jag kände så aa han fick nog av mig för ett tag. Så då bodde jag i nacka någon månad, kom dit några dagar innan jul och flyttade 11 januari, hehe tönt som fortfarande kommer ihåg!!
Hände inte så mycket när jag bodde i Nacka, det enda som faktiskt var något att antecka var väl när jag och jossan snodde en flaska vin av gunilla och krökade på sandskogen, haha roliga tjejer. Asså haha vad hade jag för stil där liksom? Försökte klä mig fint med halsband och tjolaho sen ba eeeh tar värsta slacker mössan på det!







tja skelarn



hehe knackiii bild, jag och sajad fick verkligen till det




Och sen kommer vi till Tyresöööö igen, fast det världens bästa familj, där jag verkligen har skaffat mig människor som jag bryr mig om, en riktigt familj, där jag skapat minnen för livet. Bodde där från Januari till oktober, världens bästa tid och världens bästa människor <3 Faktiskt så ska Ewa (mamman i den familjen) och Julia (deras riktiga dotter) komma till mig nästa helg och äta middag och spana in lyan och såå. Men aa, Tyresö var verkligen där jag hittade mig (för ett tag iallafall) och mitt liv var rätt så tråkigt där faktiskt hahaha. Var bara hemma, hade middagar med grannarna (tur att deras söner var roliga iallafall, eller aa oskar var ju den som var nästan lika gammal som mig så vi hängde väl lite mer än vad jag hängde med anton) åka ut på sjön med grannarna på sommaren, köra femkamp med grannarna, hehe ni vet typiskt svensson liv med två hundar, stor tomt med studsmatta, man cyklar till affären och köper glass osv. Helt oskyldigt tråkigt jävla liv. Som ändå var rätt skönt på något sätt. Tyckte det var kul att följa med och hyra film, sitta hela familjen på 6 pers i vardagsrummet på en fredagskväll och kolla på någon dålig film som Nils (pappan i familjen) valt. Mobba Nicole, mobba sajad också för den delen haha, jag och julia var ju äldst av barnen så vi verkligen dominerade stället hehehe. Sen blev det något flipp i mitt huvud, jag tröttnade på det tråkiga livet och gjorde någon tonårsrevolt (igen hehe) så det vart helt knas eftersom samtidigt fick nicole för sig att också göra sin första tonårsrevolt (som 12åring.......) så det var kaos hemma, så jag liksom slutade vara hemma, om jag väl var hemma så kom jag hem från nynäs runt 6 på morgonen, gick till min stuga och sov, vaknade vid 15.00 åt, fixade mig och åkte till nynäs, och så fortsatte det, inte ens när jag inte hade något busskort stoppade det mig. Hehe sick. Så efter mycket om och men så vart det VÄLDIGT struligt så av lite missförstånd sa ewa och nils upp min plats där så jag hade ingenstans att ta vägen hehe så.....


....Då fick jag bo hos erika i ca en vecka, bodde själv en helg med hennes farsa när hon var i norrköping hehe spännande, skönt bara att jag bodde med dom när vi var små också, liksom hennes pappa och min mamma var tsmmmm. Så jag och erika har kännt varandra sen vi var små hehe, har många små minnen från sandhamn när vi bodde tsm, som när jennie helt plötsligt försvann så satt hon ute i föråddet, hehe kaaoz var det. Eller när jag och erika alltid skulle envisas med att ställa alla gosedjur i en rad på golvet, och när vi ställde klockan skit tidigt och gick ut typ kl 05.00 för att leka med en boll och mamma vart piss förbannad för hon trodde att vi vart ute hela natten, eller när jennie var med en kille hon gillade då (fast hon var typ rätt liten så var hon ändå rätt kär hehe) så kommer lilla jossan ut från toaletten och ba "jennie har du björnat? Det luktar bäver" HAHAH asså alla dog. Jennie mest. Heeeh. Men back to buisness. Bodde där en vecka typ tills soc hittade nytt jourhem i nacka.


Efter erika var det ju Huddinge, under dom 3 (tror jag?) månaderna var allt jag gjorde att sova i veckorna och festa tills jag stupade på helgerna. Kunde vara helt slut i typ 2 dagar bara från helgen innan. GuuuD. AA har inte så mycket att säga om huddinge tiden, det mesta är ju bara helt suddigt. Och det var här jag hamnade på Maria U för andra gången, på höstlovet. CCCOool brud!!! fast nooooot.


Och nu bor jag helt solo i en egen lägenhet. Hehe sedär hur livet kan krångla och hålla på! Tog dom tre senaste bilderna nu som ni sett redan bara för att visa att jag faktiskt hade förändrats en del, trodde jag inte riktigt! 

OKEJ TOG MIG MER ÄN EN TIMME ATT SKRIVA DET HÄR HELT OINTRESSANTA INLÄGGET eller jag tycker det är ointressant SÅ NU HOPPAS JAG DU ÄR NÖJD. Hehe ska käka middag nu, lite sådär halv ett på natten! Lika braaaa. HEJDÅÅÅ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0