< Till bloggens startsida

Oh, hey gay!

Alltså verkligen en super uppdaterare idag! Nu sitter jag i sängen och flörtar med mig själv hehe hey nolifer! Nämen jag kan faktikskt inte blinka med ett öga :-( Skit fult ser ut som en mongalid hehe ni får video där nere. THIhihihiHI. Neej men taggar till bb nu, bara typ en halvtimme kvar! Asså livet leker. Hoppas det är sol imorgon förrästän! på tal om inget sådär. Nej men det vore verkligen gott med kakor nu. Är faktiskt lite taggad på skola imorgon, ska typ skriva en novell tror jag den ulrik hatande läraren saaa, bättre det än att jobba i Kom igen! sämsta boken nu är jag inne på kärleks temat man ba eeeh läser massa kärleks dikter och grejer man ba åh ja plz ge mig mer <333333 Ehe nooot? Sitter där och strejkar istället, lyssnar lite på ulrik RÄTT högt så hon hör, åh ulrik <3
Nej haha oj där vart det överstruket! Hehe så det kan bli, nej men om ni undrar varför jag skriver så mycket tråkigt och skit ointressant så är det för att becka ska ha något och läsa så jag har planer på att skriva en hel jävla bok. Weehejjj. Börjar halv ett imorgon och slutar halv tre. HELT OK! KOM IGEN! Nej men aaa, snart borde jouren komma, och efter bb ska jag duscha sen hoppa i säng XDD HIHIH

brb ladda upp videon på yt. TILLBAKA! jag är fett bror som skriver så mycket till becka när bb börjar ska jag äta macka och dricka oboy. Så gott. Dessutom det enda jag har hemma förutom lite b makaroner och ett paket bacon i frysen, men lika bra. nu har videon kommit halvvägs på yt (youtube) (Om ni kanske inte fattade det) (hehe) (.) (!) (()) fast nu 66(6)  hahahah kommer ihåg på msn när man skickade (6) så vart den jävul


HEJ































GLÖM

INTE
KOLLA
VIDEON
NU
BECKA























Kommentarer
Anonym

du är verkligen en fjortis

2012-03-13 @ 23:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0