< Till bloggens startsida

Så jävla kul

1. Hur gammal är du om fem år? 22, fyller 23

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Haha ingen, har inte spenderat så lång tid med någon idag hehe forever alone

3. Hur lång är du? Lång

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Asså abo jag vet inte

5. Vem ringde du senast? Rebbe

6. Vem ringde dig senast? Rebbe

7. Vem fick du sms av sist? Freddeee

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och, bara drygt att smsa om viktiga saker som det är lite bråttom med men och skönt att ringa och ba babbla, men lite kul att smsa när man bara vill prata lite liksom

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inget av det

10. När såg du senast din mamma? Ett par månader sen

11. Vilken ögonfärg har du? Blåååå

12. När vaknade du i dag? Kl 9, fast somnade om sen

13. Vilken är din favoritjulsång? Merry Christmas, i could care less

14. Vilken är din favoritplats? Vart som helst sålänge mina vänner är meeed

15. Vilken plats föredrar du minst? på en full tunnelbana så man måste stå trängas brevid en tant som ska göra illa en med käppen och sen stor tjock kille så att man får magen rakt upp i fejjan. Fett mysigt.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På gatan. Haha neeej men vnee

17. Vad skrämde dig om natten som barn? No idea

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? haha fredde

19. Hur stor är din säng? En sån som två får plats i

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre

23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Vilka städer har du bott i? Asså hehe, nynäs, tyresö, nacka, huddinge, sen självaste stockholmmm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor hehe

26. Är du social? Jaaaaaa

27. Vilken är din favoritglass? Sandwich eller b&j

28. Vilken är din favoritefterrätt? typ någon kladdkaka eller sånt med grädde

31. Vad dricker du till frukost? Oboy eller apelsinjuice

32. Sover du på någon särskild sida? den mot väggen

33. Kan du spela poker? Asså oskar försökte lära mig förut ute på sjön men jag förlorade så jag antar att jag inte riktigt fattade hehe

34. Tycker du om att mysa/kela? eeeeh jaaa

35. Är du en beroendemänniska? jag vet inte vad en sån är..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Aliiiina! inte för jag känner henne, har väl träffat henne rätt mycket då bara när hon var tsm med kenny

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska lite franska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja

40. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng, haha mkt varmare

41. Vad spenderar du helst pengar på? pizza, kläder, alkohol

42. Äger du dyrbara smycken? aa lägger ju ut 3k på mina smycken varje gång

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? BB

44. Kan du rulla med tungan? Noppeee

45. Vem är den roligaste människan du känner? alla är ju kul, lär ju umgås med tråkiga människor

46. Sover du med gosedjur? Neeeeäj

47. Vad har du för ringsignal? Någon negerrap låt, någon bytte någongång på någon fest och den har liksom bara hängt kvar

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Idk

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en bok på golvet

50. Flirtar du mycket? Näääej, eller haha jag vet inte, neej det gör jag inte

51. Kan du byta olja på bilen? thahahahaha!!!! lär ju

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? På min cykel? Ohja

53. Vilken var den senaste boken du läste? det fattas en tärning

54. Läser du dagstidningen? Metro ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nääee

56. Dansar du i bilen? Hehe ja standard

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Vne

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? oj något i skolan

59. När var du i kyrkan senast? Long time ago

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? PER GEOREN!!!!! han älskade mig <3

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Ingen aning faktiskt

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Oj, asså "extra" vet ja ej

64. Har du varit med i tidningen? Aaa hehe vart intervjuad en gång när jag var 12 och stod vid datorn på nynäs biblotek

65. Vad är det konstigaste du ätit? stuvad pyttipanna? ÄRLIGT?? wtf vem gör något sånt

66. Vem såg dig naken senast? k

67. Vad är det för färg på din tandborste? Rosa vit

68. Hur imponerar man på dig? om ens farsa är rik så är det en deal

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Rebbe och erika typ

70. Har du någon piercing? öronen hähä

71. Din största vinst? Nämen vann en bil häromdagen

72. Civilstånd? Ulrik <3

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? haha facebook, och becka/erika/olivia/jonnas blogg

74. Är du fåfäng? vet inte vad det betyder.....

75. Ångrar du någonting du gjort? Nja

76. Hur gammal är din pappa? Eeeh, 40 eller 41 kanske?? vne

77. Vilket är ditt drömjobb? svår frågaaa

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Oj hehe inget vad jag kmr på

79. Vad har du haft för husdjur? Hund undelater (tror jag hehe) katt, hamster,

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? jag har ALLTID olika strumpor, jag står oftast varje kväll och låtsas att jag har konsert framför spegeln hahahaaa och jag har ett hitler kors inristat i mitt golv (y)

81. Svär du ofta? jaaaa fast oftast när jag är sur faktiskt annars är det inte så mkttt

82. Sverige när det är som bäst? sommarn aboo

83. Kan du åka slalom? Ja, men det är inte kul, eller hehe är det slalom när man svänger?

84. Vad har du ätit i dag? Macka, sen lunch åt jag någon köttbit

85. Vad har du för utbildning? none

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Oj, kanske mina läppar? dom är inte jätte stora och inte små

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? typ allt hehe

88. Vilken är din bästa egenskap? Att jag är så rolig

89. Vilken är din sämsta egenskap? jag är så dålig på passa tider

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? eeh

91. Saknar du något? saknar att ha en fin soffa
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? inte viktigt men det är ju kul, dock vet jag inte hur det blir nu när jag fyller år, fyller 18 och grejer ju, får fråga jennie om hon vill fira med mig typ

93. Vad gör dig ledsen? när jag går i hundbajs

94. Vad gör dig glad? när man kan ha solbrillor

95. Har du varit gift eller förlovad? Aa, 5 gånger har jag vart förlovad! Liten fjortis jag är

96. Vad ska du göra i helgen? Idag ska jag bara hänga hemmma och imorgon ska jag till lidatorp för lite parteey sen på sönda antagligen IKEA med jennie och tompaaan

97. Vad är det knasigaste du gjort? Oj. hehe vet faktist inte. Knasar ju everday hehehe

98. Vad har du för laster? Inget hehehe

99. Vem är din förebild? Hanna Widerstedt

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? svara på sms


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0