< Till bloggens startsida

Some die young

Godmorgon, vaknade dock för ett bra tag sen, när någon av mina grannar gillar att borra lite i väggen sådär tidigt på en fredagsmorgon, så vaknade väl typ halv nio. Åh kul! Somnade runt tre typ, somnade till ett litet gulligt sms så det var ju kul hehe. Idag ska jag verkligen ha stor städning, ska bli rätt skönt. Sen får jag se om jag drar till globen lite snabbt! Vet inte riktigt liksom. Och sen ikväll kanske en vän kommer hit, får se hur det blir, hur det än skulle bli så ska jag bara vara hemma ikväll, rätt skönt. Sen imorgon tänkte jag fråga min vän erka om hon ville träffa mig, hehe, ERIKA VILL DU TRÄFFA MIG PÅ LÖRDAG? SÄG JA ANNARS BLIR JAG LEDSEN. HEHE.

Nej men nu ska jag äta lite frulle ;P xD Bonjuor! (haha det och bonsoir och salut, är typ allt jag minns från franskan i 7-9, förutom typ hej jag heter johanna bra tjej)


Lite ful bild från i tisdags innan jag drog till nynäs, men jag var ju glaaad. Det är jag fortfarandeeee, vet inte riktigt bara varför haha. Vaknade på helt rätt sida antagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0