< Till bloggens startsida

Styr fest idag

Hänger lite i sängen snackar med joel lite på fb vi ska styra fest hos mig idag. Hehehe, i wish. Men måste verkligen börja städa nu, kom hem från ikea typ halv sju så ja fick med mig en ny spegel är så trött på min fjortis spegel så köpte jag nya handdukar eftersom alla mina har hårfärg på sig. Så det är ju skönt, nejmen asså nu ska jag faktiskt städa och imorgon ska jag handla, fett taggad på helg faktiskt, imorgon ska jag bara hänga hemma, så får jag lite sovsällskap tror jag, hihihihih. Sen på Lördag kommer ju ewa och julia (!!!!!!!!!!)  helt sjukt taggad på det, sen ska jag ha glimma under natten där så det blir ju typ dö mysigt. Hon ska sååå sova i min säng. 

Hade nyss ett ganska skönt samtal med erika i tha phooone. Asså abo helt sick människa, det är därför jag hatar henne så mycket ♥


haha så jävla fula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0