< Till bloggens startsida

Svaren då

varför umgås inte du med erika lika mycket längre?
Jag vet inte. Önskar jag hade ett bra svar på det men det har jag inte. Jag undrar samma sak själv.

Vilka är dina bästa kompisar?
Hur går de med killarna?
Berätta om ett bra minne du har?
Vilka är dina bästa kompisar?
Mina bästavänner är Erika och Rebecka, helt ok brudar, dom funkar oftast.
Hur går de med killarna?
Hehehe, nej men jag snackar ju med olika killar, och jag får ju till det på fester haha så det går väl bra. Brukar inte vara killlös direkt.
Berätta om ett bra minne du har?
Oj. Hehe. Finns många men ett är när jag och Bea åkte på kryssning i sommras med min morbror hans fru och deras barn, första gången jag var på kryssning, hehe den var braaa! Jag och Bea vart ganska fulla kan man säga, dansade som aldrig förr på dansgolvet med massa snygga killar (WEEEY!!) och bara hade kul tillsammans med min morbror tills hans fru kom och fick nog. Hehe, dagen efter när vi skulle gå av och liksom upptäcka Finland (tror jag att det var?) så var vi inte så jätte pigga direkt. Kl 8 ringde den där äckliga klockan på båten. Fett kulllll.

varför är rebecka bäst i värden ?
För det är hon inte lol
vad gillar du mest hos rebecka ?
Att hon är så tråkig så jag framstår som värsta roliga tjejen
visst är rebecka helt awsome ?!?!? de tycker jag iaf hihi :D
eeehe neeej det tkr jag nt

vad hände mellan dig och skåne egentligen? man hör så mycket olika
Asså, vi var ju väldigt mycket på g ett braaaa tag. Men vi bråkade HELA tiden, jag trodde aldrig på han när han förklarade vad han kände osv. Sen när vi väl fått ut alla känslor osv så fortsatte vi bara bråka. Och det var inte små bråk heller. Vi kunde skrika på varandra i timmar för att sen gråta hos varandra och be om ursäkt till att skrika igen. Helt sick asssooo. Fast nu är vi vänner tror jag, har inte träffat han på länge, han krökar ju inte längre han gymmar bara så vi går ju om varandra liksoooM. Såg också på fb igår att han hade flickvän så det var ju kuuul för honom :-) (Ja jag gjorde en glad gubbe hehe händer aldriiig här på bloggäwn)

tycker du om din klass ? hörde nåt om att du börjat på riksäpplet
Asså abooo, bästa klassen jag svär, becka är ju rätt korkad så lärararna ser mig som rätt smart och dessutom var olivia utsedd som veckans snygging i fredrika bremer på fb för någondag sen så nu kommer jag bli känd som skabb bruden som känner snygg-olivia i nya skolan! FETT kUUUl xDD


vilka är dina favorit ställningar?
Asså call me old fashion men missonären, den är mysigast hehe (Hejhej min storasyster som kommer läsa det här, känns inte alls lite knäppt men)


vad hände med han kristoffer?
Aaa ni! Vad hände inte hehehe. Nej men fick reda på lite saker som jag inte vart så glad över, sen hände fyllesmsen och fyllesamtalen där jag inte var direkt trevlig så aa. Hehe. Kul tjej och kille för den delen.
vem var du senast tillsammans med? och varför tog det slut?
Erriiiik, rätt kul kille faktiskt, rätt efterbliven haha. Varför det tog slut är inget allvarligt direkt, det var mer att jag insåg att jag inte orkade ha förhållande osv.


varför är du så snygg?
Asso jah känner tiep att någon måste ju vara dt så jah kan väl va dt då (a'


gillar du vesuvio pizzor ?
Eeeh nej??? hatar dom, äter aldrig vesuvio när jag käkar pizza osv


har du sugit av olle ? låg ni ?
Men guuuuud. JA DET GJORDE JAG OCH NEJ VI LÅG INTE. Tack gode gud för att den där cirkusen äntligen kan vara över. Dock fattar jag inte hur du som frågade kunde veta? hehe nynäs är ju rätt stort iiii


vem vet mest om dig ?
Albin, även fast vi inte är så jätte bra vänner nu sååå. Annars är det Erika och Rebecka.


varför söp du och becka hela höstlovet
För vi hade inget bättre för oss XDDD


e det sant att du slickat på love borefjälls mage
hahahaha jaaaaa


är du likadan i verkligheten som på bloggen? lika oseriös och rolig?
hahaha sköööön fråga, klart jag är!!! Nej men det beror väl på vilket humör jag är på. Men jag är VÄLDIGT ofta oseriös, rolig också antar jag hehe. King.
och är det verkligen sant att du vart på maria ungdom 2 gånger?
Yes, hälsa från mig när ni kommer dit! Nej men aa, inget direkt jag går runt och skryter om, HEJHEJ JAG HETER JOHANNA JAG ÄR CP OCH HAMNAT PÅ MARIA U TVÅ GÅNGER ;PPPP


Vem hade du senast sex med?
K


varför har du bytt ut erika mot becka ?
det har jag inte? Jag kan inte hjälpa att hon vill vara off just nu
varför är du så fjortis?
Kul
varför bor du inte med din pappa istället för soc
För jag älskar soc <333333333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0