< Till bloggens startsida

Tralalahop

Dag 03 - 4 bilder som gör mig glad
Dag 04 - En person som betyder mycket för mig
Dag 05 - Fem bloggar som jag är inne ofta på
Dag 06 - Tio sanningar om mig
Dag 07- Fem bilder från ett minne 2011
Dag 08- Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 09 - En bild från när jag var liten
Dag 10 - En sak jag gör varje dag
Dag 11 - En bild som är över 1 år gammal
Dag 12 - En bild som inte är tagen i staden där jag bor
Dag 13 - Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag 14 - Tre saker jag ska göra innan detta år är slut
Dag 15 - En bild på ditt rum
Dag 06 - Tio sanningar om mig
Dag 07- Fem bilder från ett minne 2011
Dag 08- Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 09 - En bild från när jag var liten
Dag 10 - En sak jag gör varje dag
Dag 11 - En bild som är över 1 år gammal
Dag 12 - En bild som inte är tagen i staden där jag bor
Dag 13 - Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag 14 - Tre saker jag ska göra innan detta år är slut
Dag 15 - En bild på ditt rum

1. Jag kan aldrig lyssna klart på låtar, måste alltid byta precis innan låten slutar, får panik när jag märker att en låt håller på att ta slut och jag inte hittar iPoden. Haha skit skumt, fast dock är det inte så när jag lyssnar på datorn? Bara på iPoden, haha weeeirdo.
2. Seth Cohen är min drömpojkvän
3. En gång var jag så full så att jag hade somnat i soffan och spydde i mina händer i sömnen. HAHA det är nu att "göra en johanna" skönt att vi kan skratta åt det nu. Så jävla vidrigt. Fast då hade jag druckit WEEEY för mycket vin, klunkade i mig som en jävla häst efter att jag och person hade bråkat vårt största bråk (dock är det ingen nyhet att vi bråkade på fyllan hehe men den här gången var han faktiskt elak, jag också kanske)
4. Jag blir alltid rastlös när jag är med vänner, jag klarar inte av att bara ligga i soffan och kolla på tv. Fast när jag är själv kan jag göra det. Knäppt.
5. Jag vill bara en iPhone för att den har kamera på framsidan så man kan se sig själv när man tar kort. Det är verkligen den ENDA anledningen.
6. Pizza är nog det bästa som hänt mig, hehe.
7. Jag kämpar sjukt mycket för att gå upp i vikt. Ändå händer inget, helt sick.
8. Mitt hår (brukade iallafall) är det jag gillar mest på mig själv, om jag har en bra hår dag så älskar jag allt. Annars vill jag bara ligga och gråta. Fast nu är mitt hår svinfult. Hate it.
9. Jag har sjuka humörsvägningar och temperament. Hehe, inte så kul!
10. Jag kan verkligen stå i timmar och kolla mig i spegeln, brukar sitta på en kudde framför spegeln när jag inte har något annat att göra hemma. Lika bra!


Bild från ett tag sen när jag insåg att jag inte på något sätt skulle få över 200 poäng på wf så att jag skulle kunna vinna. Man blir ju inte direkt glad dååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0