< Till bloggens startsida

Vill du dö eller

Kul dag. Jouren kom hit och hämtade mig imorse runt tio i elva, hähä lite vip som får skjuts till skolan sådär. Var där en halvtimme typ sen drog vi och käkade lunch på Jimmy's vart bara pinsamt först hade vi inget att prata om, var jag läraren och en annan från skolan typ, så då sitter läraren och berättar hur upprörd hon vart imorse när hon läste att 2048, ja då hörrni då kommer alla fiskar vara slut i havet. MEN K???? SEN NU SKA NI FÅ HÖRA att nej då tyckte hon att Ulrik verkligen inte borde fått vara med i melodifestivalen för han var för liten blablabla någon annan kunde fått hans plats istället och lalalala. OCH VEM FAN ÄR DU?????? ?????? ÄRLIGT????? Bra stämning det vart efter det när hon frågade vem jag hejade på och jag svarade ulrik. Sen pratade jag inte mycket mer med henne. Vilken människa.......

Kom nyss hem iallafall, ska iväg och möta albin sen vid fyra, skönt att få lite cash rakt ner i fickan sådär, 1.500 ba tja vad händer :PPPP xD sen får jag 900 på torsdag, man ba weeeho cash is king. Ska käka lite mellis nu sen göra något annat så tjarrååååå xDDD





bara för att vi har så äckligt väder så får  ni tre bilder från idag, verkligen tog emot när man vaknade så var det blå himmel och 11 grader. Ushabusha, NOOOOOOT. ÅH ÄNTLIGEN DEN ÄLSKADE EFTERLÄNGTADE VÅREN!!! Jag undrar varför den sista bilden var helt mörk och mindre än dom andra.

Kommentarer
HAHA

HAHAHAH VILKEN JÄVLA FJORTIS DU E HAHAHAHAHA KUL O VARA 17 O FJORTIS ELLER HAHA

2012-03-12 @ 19:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0