< Till bloggens startsida

Weeey rodney

YES Rodney får stanna i huset!! Fan vad kuuuung. Hehe. Jag har skit tråkigt. Tunnelbanan går om 40 min, man ba jaaa och tills dess ska jag göra vad? So i wonder. Sen går jag iallafall av vid gullmars och drar till globen hähä ska köpa lite godis till BB och kolla lite på H&M, wey. Fast jag ska faktiskt lägga undan typ 300 till helgen då äre FEKKEEEEEE hos Hannas pojkväään, man ba oj värsta villan på 3 våningar. "Ikväll kommer alla få ligga" Lär ju finnas rum till alla iallfall, chockachocka boomboom. Ne men det är det som händer, sen imorgon är jag ledig wey alltid lika sköönt. Fast dock ska jag vara hos polisen med Becka kl 10 (!!!!) måste åka härifrån innan halv 10 bara för att inte komma precis tio man ba härligt. Sen tänkte jag kolla lite i haninge sen åka hem. Haha fett kul. Åh nu är det bara en halvtimme kvar, råkade glömma bort att jag bloggade så jag kolla fb lite så ni vet!! Idag konsasterade jag att det prick 3 min från tunnelbanan till mig. Skönt. Om man går bakvägen alltså, då man måste man dock gå över ett pyttelitet staket men som den OG jag är gör det inget. MEEEN. Aa. Hörs.


BIld från somras när jag och sajad hade kul och hoppade lite studsmatta såååådär en dag! Inte för han är så glad på bilden men hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0