< Till bloggens startsida

Whats the perfect guy if it's not the perfect time?

Hejsan, vaknade typ nyss så ska duscha och så, sov inge bra inatt buhu, var lite konstigt innan jag skulle gå lägga mig när jag pratade med en person, inget tjafs eller så men det var liksom bara konstigt sen vart det ännu mer konstigt imorse haha wtffff. Nu ska jag svara på robins sms och sen röka - sen duscha. Idag kommer iallafall Becka hit efter skolan, lika bra, saknar henne lite hehe känns som år sen vi träffades.


Tänkte på Albin när jag såg den här, hehe var tvungen att lägga upp den på hans fb, hehe. 
Saknar honooooom ♥

Kommentarer
Emma

snälla kan du skriva vad den sida heter som du hittar alla dessa bilder!!?? :D jättebra blogg! puss

2012-03-27 @ 17:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0