< Till bloggens startsida

When you lose something that you cant replace

Det kom som ett hugg, ett hugg rakt i hjärtat. Bilden på dig, på dig helt levande, glad, med din djurgårdströja, din älskade tröja. Ditt leende. Ditt sandfärgade hår. Fan. Jag saknar dig så mycket så jag inte vill leva mer utan dig. Jag vill inte ta ett till andetag utan dig. Jag vill inte låtsas som ingenting, jag vill skrika, jag vill gråta, jag vill låsa in mig i dagar tills den här smärtan går över igen. För jag vill inte leva med den. Jag vill inte känna tomheten efter dig. Jag vill inte tvingas att anstränga mig för komma ihåg ditt skratt, som jag inte längra kan höra lika tydligt. Jag vill bara inte göra något, känna någonting utan dig.

Joakim, min föralltid finaste ängel, min föralltid bästavän, min föralltid andra hälft <3
940509 - 070504.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0