< Till bloggens startsida

I dont wanna lose you

Sitter i soffan och "kollar" på simpsons, kollar egentligen bara på tven bara för att ha något och fästa blicken på. Iallafall Benny kom hit igår det lilla fyllot, slapp möta han vid gullmars så mötte han bara vid tunnelbanan  vid typ halv 3. Så gick upp kanske runt halv två och duschade och lite så klädde på mig och sånt. Han hade med sig massa cheeseburgare som han lovat mig för några veckor sen, haha gulli. Vi somnade väl runt typ halv sex eller nåt? Kollade på kl senast fem typ och somnade inte på ett bra tag efter det, han drog vid typ halv tio imorse stackarn skulle till skolan, var lite jobbigt när han drog, han fick mig ändå att tänka på annat för ett tag, jag gick också upp då, gick och la mig runt elva igen, vaknade vid halv fem igen. Har inte gjort något efter det. Bara legat i sängen och kollat in i väggen. Ska fortsätta "kolla" på simpsons nu. Hörs.
Vart inget jobb idag, orkade inte.


bästa broden ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0