< Till bloggens startsida

Highfive

Sov bort mötet igen som jag skulle ha med min soc handläggare, 3 gången nu den här veckan, bra jobbat Johanna, bra jobbat! Vaknade nyss av att fostermamman kom hem från jobbet och väckte mig, men man får se det positiva i allt antar jag, är ju ändå ganska glad idag, som alltid. Ska sova lite till nu när jag inte har någon tid att passa, hoppas jag får sova inatt iallafall så kommer iväg till skolan en snabbis och träffar mina fina där och så jag inte sover bort hela dagen eftersom jag ska till Nynäs och träffa Rebecka. Skulle vara lite små surt faktiskt!

Kommentarer
hanna stångberg

hej :D vad fin blogg du har, kolla gärna in min väldigt rosa blogg med massor av tävlingar och mycket annat! jag är även modell för bootcamp 2012's reklam, kram!

2011-11-17 @ 16:43:52
URL: http://nattstad.se/hannastangberg

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0