< Till bloggens startsida

We found love in a hopeless place

Sitter i sängen och är så jävla irriterad, eller inte lika längre, men för ett tag sen var det sjukt hur irriterad jag var, liiite jag smällde i dörren. Om någon i trapphuset sov så är dom garanterat vakna nu. Sry grannar. Vill typ lägga mig i sängen redan nu och sova. Gör ändå inget vettigt, fast vet inte om jag är trött, vet inte om jag är hungrig heller men det borde jag vara eftersom jag inte ätit något idag. Är helt känslolös inom det där. Jag känner bara att jag är så irriterad och allt det "jobbiga" med honom. Dags att sluta lyssna på alla Taylor Swift låtar nu, dom får mig att gråta bara, så jävla jobbigt gråter åt allt. Får sms, det är inte av honom, då gråter man, eller inte direkt men jag känner att jag vill gråta, varje gång. VAD ÄR DET ENS MED DIG SOM FÅR DIG ATT FASTNA I MITT HUVUD. Dock så har jag tagit bort konversationen med dig på telefonen så jag inte ska skriva, men oftast ändå inte få ett svar, och har gjort så att du att inte syns på fb chatten heller. Känns så överdrivet, men när jag mår såhär är jag så sjukt känslig, längtar bara tills jag kan må bra igen och du kan vara vilken kille som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0