< Till bloggens startsida

Make it last forever

Tja på er! Kom hem för en halvtimme sen. Frös ihjäl när jag väntade på bussen i centrum förut så nu ska jag krypa ner i sängen och dricka julmust och kolla på film. Imorgon ska jag till Tyresö eventuellt och hämta lite post och sånt, bråkade rätt mycket förut med Ewa, en av anledningarna till att jag flyttade därifrån, men nu har vi löst det! Känns bra! Sen efter det drar jag mig mot nynäs då det blir födelsedagsfirande, eller jag vet inte riktigt alla säger olika men jag tar iallafall att Alle fyller år. Haha.. Sen får jag se om jag åker hem eller sover någonstans i Nynäs, det är lite trångt med sovplats över allt. Men jag har nog en tjingad, skööönt. Sen på Söndag ska jag hem till pappa, han ville att jag skulle sova där tills Måndag men får se hur jag gör. Nej ska krypa ner i sängen nu. Klockan är ju faktiskt tjugo i 3, jag ska upp runt 10 - fast lär ju lyckas, ställde klockan på halv 10 idag gick upp halv 1 ändå. Braaaa. Nej men godnatt, puss.


Skit mobbad bild från innan jag drog till skolan, men hade bråttom och hade bara tid att ta en så den här får duga. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0