< Till bloggens startsida

You can count on me

Nu ska jag faktiskt göra ett inlägg till mina fina vänner ni vet man har ju vänner, sen har man dom här speciella vännerna och även om jag inte alltid visar det och gärna börjar prata om mig själv osv om ni kommer och behöver stöd och hjälp så ska ni alla veta att jag egentligen vill finnas där för varenda en av er. Och jag gör mitt bästa. En liten utmärkelse till mina bästa kommer här.

Albin Skilberg den bästa Albin på hela jorden. Den bästa killen av alla jag känner. Jag tror inte ni förstår hur tacksam jag är för att jag har han i mitt liv och har haft i 6 år, även om vi bråkat massor under dom här åren så har jag alltid vetat att jag kan bara ringa upp han oavsett hur arg han kan vara på mig så finns han där och hjälper mig genom allt det svåra. Alla nätter jag hade det så extremt jobbigt så tvekade han inte en sekund på att gå till mig oavsett tid, väder och vad han gjorde. Han som bara sitter och håller om mig när jag mår dåligt, som hör på min röst att jag mår dåligt innan jag ens känner av det själv. Och jag kämpar hela tiden för att kunna ställa upp som han gör för mig, även om jag inte alls lyckas hela tiden så ska du veta att jag försöker. Jag är så jävla tacksam och stolt över att kalla dig en av mina närmsta vänner - kanske till och med bästavän, för det vet du har vart och kanske alltid kommer vara ♥

Erika Lundgren "Jerika Karlgren" Hur standard?! Mina fina älskade cp vän. Den som också alltid ställer upp, låter mig tillochmed bo hos sig när jag inte hade någonstans att ta vägen. Alltså jag vet inte vad jag ska skriva om dig för du vet redan allt. Du vet hur idiotisk, impulsiv, och rent jävla dum i huvudet jag kan vara, men det är framför allt du som får stå ut med alla mina dumheter, och du är inte den som stoppar när jag får en sån där impulsgrej, utan du låter mig göra det och lära mig att oj det där var dumt. Fast sen finns du där om allting gick snett. En riktigt schysst brutta och jag är så glad att du alltid förlåter mina snedsteg ♥

Amanda Linder, Lina Björn och Maria "bror" Lindström åh, mina fina tjejer. Jag kunde inte hamnat i en bättre klass. Eller klassen är väl helt ok men ni är ju så speciella, det var verkligen ni som fick mig att försöka gå till skolan, ni som var min motivation. Alla ni 3 har påverkat mig på era egna sätt. Och jag är lika glada för alla er tre att ni kom in i mitt liv. Och jag saknar er så himla mycket allihopa nu när vi inte ses varje dag ♥

Rebeckis Rolandsson dei har jag inte glömt hihi. Den korta tiden du faktiskt funnits i mitt liv, vad har vi inte hunnit göra? Blivit tagna av polisen, festat i någon husvagn med människor vi aldrig träffat, sjungt kareoke på playan, lekt hästar vid nixta. Haha, är så glad att jag träffade dig där hos Corby! Du är en riktig glädjespridare och så lätt att prata med, vi har kännt varandra kanske två månader om ens det men det känns som vi kännt varandra flera år. Nu tar vi alla planer vi har och ba kööööör helt! Spårade som fan!!! ♥

Sen har jag massa andra fina vänner som funnits och stöttat mig vänner som jag inte umgås med längre osv. Men dom här är dom som ligger mig närmast hjärtat och som jag alltid kommer minnas och vara tacksam för jag träffat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0