< Till bloggens startsida

10 sanningar, abow

1. Jag lägger ner oerhört mycket tid när jag får för mig att skriva en status på fb, den måste vara bra annars gillar ingen och man framstår som forever alone.
2. När jag äter mandariner då biter jag av toppen och sen suger jag ut innehållet, äter inte själva skalet, ändå är jag jätte noga med att ta bort allt det vita ni vet.
3. Jag gillar att dammsuga upp grus.
4. Jag tycker inte om julskinka.
5. Jag är sjukt sällskapssjuk, förutom när jag är hemma då vill jag sitta själv i mitt rum.
6. JAG ÄLSKAR PIZZA!!!!!!!!!!! PIZZA PIZZA PIZZA
7. I år fyller jag på på andra advent, så då kommer alla tända ett ljus för mig. Hihi.
8. Jag är så jävla cool.
9. Jag har en stor hjärna.
10. Jag är bäst.


Kolla vad stor hjärna jag har. Ändå är den ett år gammal fatta hur stor den är nu.

Kommentarer
Erika

Hahahaha och du säger att jag är ful, hahahaha

2011-11-24 @ 10:28:24
URL: http://nattstad.se/nynaskungar

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0