< Till bloggens startsida

Fake it until you make it

Anonym om Vilket drag:
lovar att du inte kommer ihåg sist du var nykter på en helg
Anonym om vilket drag:
lovar att du inte kommer ihåg sist du var nykter på en helg

Nu tänkte jag vara dukig och försöka komma på när det var, men nej ärligt talat så kommer jag inte ihåg sist som jag var nykter på en helg, det var väl innan sommarn någongång, fast jag ser det inte som något problem utan mer som om att jag lever ett satans roligt liv, jag skulle nog aldrig klara av sitta inne framför en film, jag skulle bli alldeles för rastlös, fast jag och Rebecka har ju snackat om att ha en myshelg nu i helgen, men det har redan kommit upp fester osv så får se hur vi gör, mest tror jag att vi vill ha myshelg för att bevisa och chocka alla att vi kan allt också vara nyktra, haha.



Kommer ihåg den här bilden från i somras, när jag och erika nästan helt ärligt låg och grät för vi trodde att vi skulle behöva vara nyktra den kvällen, kommer inte ihåg vart vi var, men fest vart det iallafall, tur det för när erika tog den här bilden kände jag lite för att dö, ganska trött på livet då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0