< Till bloggens startsida

THAAHAH

Anonym om Home:
HAHAHAHAHA var du med i slagsmål myta lite till fjortis du är så jvla liten du måste ju ha flygit långt åt helvete
Anonym om Home:
HAHAHAHAHA var du med i slagsmål myta lite till fjortis du är så jvla liten du måste ju ha flygit långt åt helvete

Haha asså kolla, jag var inte med från början sen när han kallade min kompis tjock då vart jag arg och sparkade han på smalbenet, sen trodde jag att det gick till såhär efter, han var påväg att röra mig men gjorde inte det och jag sprang för mitt liv bort därifrån haha och sen nästa gång jag ville sparka han på smalbenet (wtf liksom haha) så trodde jag att jag tog i så hårt, missade, och ramlade. Men tydligen så hade det gått till så att jag sparkade han, sen puttade han mig så jag ramlade. Haha. Ooooh Johanna värsta gangstern, sparkar folk på smalbenet. Hahaha. Jag äe farli.



Kolla jag fick faktiskt sår när jag ramlade, gick runt och visade dom för alla. Har jag för mig, jag var skit stolt, över att ha sparkat någon på smalbenet? Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0