< Till bloggens startsida

Vilket drag

Haaallå där, nu är jag hemma igen lite tråkigt sådär, men aa det var en bra helg, i fredags vare partey at emmelies house, eller det var jag erika rebecka emmelie sen kom alisia och linda, haha en bra kväll, jag och rebecka körde kareoke på la playa, vi körde på westlife, haha så det ska vara! Aa men det var en bra kväll, sen igår drog jag och Rebecka till albin där vi drack öl och softade bara, skönt att träffa Albin igen, så längesen! Den kvällen slutade med att jag rebecka och oscar kom hem halv åtta imorse, vi vaknade runt halv tre, ganska bakis faktiskt, sen drog vi ner och käka pizza, eller oscar gjorde fast jag fick dela med han, snällt, ja, asså har inte gjort mycket alls. Ska gå käka lite nu, tjatja på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0