< Till bloggens startsida

Feels like my moment

Tjaa idag äre söndag, igår kväll var rätt okej, eller aa den var kul! Sen vart det lite tjafs typ men det löste sig ju. Var inte ens full typ, eller jo lite. Vi hade bara två cider var sen fick vi shotta resten, hehe killarna körde ölspelet med bara shottar, dom mådde rätt bra efter det hehe. Men aa jag och kalle drog väl in till mig runt halv ett kollade på ett avsnitt av o.c och gick och la oss, sen väckte han mig rätt tidigt imorse, p a i n. Så han och Gonzza drog iväg till donken och köpte mat hehe najZ. Sen drog jag till älvsjö vid kvart i fyra så hämtade becka och hennes mamma upp mig så åkte vi till polisen (jaaa snälla berätta vilken gangster jag är igen!!!) sen släppte dom av mig så nu ska jag laga mat och sen KANSKE gå till ica och köpa godis, får se om jag orkar haha. Men tja på eeer. Vart skönt iallafall och umgåtts med Erika hela helgen, längesen!!!!!!!!!!!!!!!!! 



Första bilden är från igår hehe lite taggade sådär, och ja det står Darin på min spegel hahaha!!
andra bilden är från idaaaaag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0