< Till bloggens startsida

hahaha

Fick en fråga om vad det var mellan mig och joel, haha ni kanske har fått fel intryck men jag och joel är verkligen BARA vänner. Fick sånt här wtf moment när jag såg kommentaren för jag trodde ingen skulle tro något annat. Kanske hade en liten crush på killen när vi gick i typ sexan men det var ju några år sen sååå. Aa nää det är verkligen INGET mellan oss :-)


Haha bild från typ 8an eller början av 9an kanske, haha söt jois
En annan bild från typ någon gång efter vi slutade nian, haha åh badberget <33333
inte för man kommer ihåg så jääätte mycket från kvällen, det var liksom bara tuta och köra men jag vet att joel alltid fick tända mina ciggar av någon anledning hehe


Minea var iallafall lite glá här

TJA SAGNER, LÄGET UNDER KONTROLL ÄLLEEEEHH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0