< Till bloggens startsida

hård natt

Hehe vart en liten impuls grej igår, jag och becka tyckte att vi allt skulle dra till nixta och grilla så vi fick på ett par människor, slutade väl med att det var jag becka, emmelie, maria, lollo, pontus, henke, robin och julia! sen var det tre andra som gick till bussen rätt snabbt och så var oscar joel tom evelina och jocke förbi men dom drog till alhagen istället? Wtf?? Var ganska segt i början men sen vart det rätt kul, lånade ut 50 spänn till robin för hans vodka så jag hade allt lite vodka, så jag och julia ba körde!! Sen vart det massa strul och människor grät osv, jobbigt när man inte kan trösta dom, oavsett hur mycket man försöker. Men det vart rätt bra till slut, fick låna pontus jacka också, så jag frös inte ett dugg hehe, sen drog vi hem någongång runt två, eller det står det iallafall i mina sms "nu är vi påväg hem" jaha men k bry känner jag, åt 5 ägg (HELT ÄRLIGT NU WTF?!!) när jag och becka kom hem hade en liten show för Jakob i vardagsrummet tror inte han uppskattade den så mkt, han verkar inte vara så stort fan av Eric Saade hehe. Har typ brutit tummen också, piss ont görreeeeee vill typ gråta. Vill gråta åt mina sms också haha fyfan, ska inte smsa när jag är full längre. Its gotta stop. Jaja lilla bennybanan fick sig ett gott skratt iallafall haha.... KuLLLLLL. Drog hem typ halv ett från becka gick förbi konsum och köpte lite chicken tikka masala,så jävla gott så ska typ käka det efter jag köpt cigg. NÅGON TOG JU MITT CIGGPAKET JAG LAGT I PONTUS JACKFICKA MED DOM 6 ST KVAR I, ÄÄÄÄÄH FUCK U PONTUS SÅ JÄVLA HÅRT HATAR DIG!!! ungefär så lät det igår, men what to do, får fixa nya nu, hejdåååå.

leker lite spindelmannen tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0