< Till bloggens startsida

hmmm

la mig fett tidigt igår typ vid elva för jag hade så ont i huvet liksom, sen vaknade jag sex, haha åh en morgonbruuud. Nu ska jag fixa mig och dra till banken och hämta ut mina pengar och kanskeeee köpa en tröja, kan verkligen inte bestämma mig, fast valborg är ju på måndag så jag har ju tid på mig, måste dock se till att fixa drickan snaaart, men det fixar väl sig i helgen hoppas jaaag. Hejdååå.
Måste hitta mitt pass också kom jag på, jävla skit!!! har inte sett det sen typ kalle kollade på det, eller robin, nu vem det var, åååh paniiiK!!!


Kan det inte bli sånt här väder igen så man kan springa runt med solglajjjeeeerNa, fast måste köpa nya eftersom kalle har mina och han går ju inte att få kontakt med hahaha LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0