< Till bloggens startsida

Its my time to fly high

Asså abo vilken bra känsla jag fick när jag satt på ballen och rökte lite cancer, vadfan har jag att klaga på i mitt liv egentligen?? typ NADA. Känner på toppen just nu!! Visst så är det så jäääävla jobbigt att varje dag gå med den här saknaden efter Joakim och Mikaela, men jag har ju klarat mig bra efter allting hände, efter att dom försvann, så varför ska jag börja gräva ner mig i det igen? Känns ba så jävla gr8 allting!! Det enda jag stör mig på, som gnager lite är bråket med farsan, för en gångs skull kunde jag säga ifrån och berätta vad jag tyckte och fråga vad fan han håller på med. Det var skönt att få ur sig allting, så nu får jag se hur lång tid det tar innan han slutar att skämmas, vilket han borde göra, och tar upp luren och ringer mig. Men ÄNDÅÅ asså glider livet lite eller???? Ärligt fett glad brud over here!! Hehe har även fixat sovsällskap torsdag och fredag, no forever alone här borta INTEEE. Nu ska jag göra kyckling och kolla på how i met your mother. Nya avsnitt, CATCHIIING. GOODBYE LOVERS.



Bilder från dom senaste dagarna, jajamEnNn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0