< Till bloggens startsida

oj missade det här, weeo


hehe chachaaa!! Nämen hej.
Nej jag har ingen pojkvän, och asså hehe aa har väl lite ragg!! PopUläR brUUD. Skoja ba. Men har ju några jag snackar med en del eller hur man ska sägaaa. 
Robin är faktiskt en barndomsvän till mig hehe umicks när vi var små liksom och vi var väl börjat snacka en del igen. Så det är ju NaJz. Kalle är väl också en jag snackar med och träffar rätt ofta typ. Richard är min kontaktperson hehe. Jaaa jag saknar en del människor, saknar joakim och mikaela såklart, åsså albiin, lollo, och aa dom jag umgicks med förut tiEp. 
Tack, du ska ba se mina biceps, sjukt stark!!



Kommentarer
Anonym

robin vem?

2012-04-02 @ 18:15:08
Anonym

Aa det undrar du allt va?

2012-04-03 @ 17:17:37
URL: http://jhnakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0