< Till bloggens startsida

Panetoz - Dansa Pausa

hallå dääär, kom hem för ett tag sen, fett ovärt åkte till skolan var där typ 20 min sen skulle läraren dra. Ååh vad värt!! Så lämnade jag pissprov idag, ooupsi. NU ÄRE KÖÖÖÖRT. Sen fick jag skjuts hem när dom ändå skulle skjutsa gonzza till gullmars ska städa lite nu hehe får sovsällskap inatt så det blir ju bra. Sista veckan i skolan också, Efter påsklovet ska jag börja praktisera på konsum. HAHA love life <33333 fast det blir rätt skönt schema, sen ligger det konsum precis bredvid bryggan så jag kan bara dra in dit och käka lite lurre liksom! Jag och RIchard ska kKanske dit imorgon får seeee. Men måste VERKLIGEN städa ciaooo.


Amen söt men orkar inte ta någon ny hehe hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0