< Till bloggens startsida

snodde från erikas lilla blogggg

Idag är det… lite soligt ute!
Idag tycker jag omägg
Idag har jagdushat och kollat på gg
Idag borde jagstädaaa, vilket jag ska göra nu
Idag tycker jagatt det här nog kommer bli en bra dag

Förra veckan med ett ord: skööön
Veckans bästa: oj, ingen aning, jag menar veckan har precis börjat
Veckans värsta: huveeet
Dagens värsta känsla: hunger hehe
Dagens bästa händelse: asså inget direkt primärt har hänt idag
Dagens hiss... soleeen
Dagens dissdet är stökigt hos mig

Idag är jag nöjd med… livet
Idag är jag missnöjd medmitt hår
Idag saknar jagLina Maria och Amanda
Idag avskyr jagmitt hår
Idag älskar jagatt det är sooool
Just nu ska jagklä på mig och börja städa, henrik slutar ju om en kvart så det är lite bråttom typ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0