< Till bloggens startsida

En liten video sådär på en måndag

Fixade ljudet på dvd:en och ideén slog mig helt plötsligt att jag kan ju fixa över musik på usb minnet och stoppa in i dvden så jag får bättre ljud när jag lyssnar på musik och rackarns jag kunde ha högt, för att demonstrera lite gjorde jag en video. Och nej det var inte högt alls i videon men jag lovar det är högt. Man hör ju inte ens vad man säger som ni kommer se på min video, hehe.
Och hehe becka jag ladde upp den på din för jag kommer inte ihåg lösenordet på min och jag var inne på din sen sist när jag skulle hjälpa dig lägga upp din vb på din blogg so you know!



Kommentarer
Anonym

haha du är ju sjuk hahahah

2012-02-27 @ 16:15:47
Anonym

HAHA wtf

2012-02-27 @ 22:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0