< Till bloggens startsida

Love life

skolan var inställd idag iallafall så det var ju skönt. Och sen går jag inte i skolan på tisdagar eller fredagar så jag kommer bara gå två dar i skolan istället för tre, skööönt. Men har en hel bok nästan att läsa tills nästa vecka så det är ju bara att börja. Sen nu ska jag göra frukost korv och pomfrit, har ingen riktig frukost och har inte tillräckligt med pengar för att shoppa loss på frukost, men på torsdag nu när nya cash rullar in ska jag faktiskt storhandla, skönt att man köper hem allt så man har hela veckan slipper man gå handla hela tiden. Men nu ska jag laga mat/frukost, samma sak. Hejdåeåe.


Ni ser ju hur mycket jag har kvar, på EN VECKA. BRB gå läsa lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0