< Till bloggens startsida

Me gusta

Godmorgon då bloggen!! Jag sov helt amaziiiing inatt! NOT. Vaknade första gången halv sex så somnade jag om och lalala vaknade några gånger men när jag vaknade vid tio så gav jag helt enkelt upp! Och jag kunde inte somna om för jag hade sån träningsverk i benen, då tänker ni men gud johanna har tränat, men nej det har jag inte. Jag möblerade om igår, hej jag är en vältränad tjej. Ska väl fixa mig och dra til ICA skönt att det är så vilt väder, alldeles soligt och helt underbaaaart. Sen ska jag ba hem och städa. Vet inte riktigt vad som har hänt med mig, förut kunde jag aldrig bara sitta hemma, och nu vill jag typ det. WeIRRRd. 
Men imorgon ska jag iallafall träffa Rebecka, så det känns ju bra att jag träffar någon på lovet typ, hehe. Och så måste jag läsa den där boken och skriva en sammarfattning och lalalala. Döda mig.


Langar in två bilder från HuDDinGe, yeeeeah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0