< Till bloggens startsida

One love

Min syster fyller 21 på Torsdag, då har jag verkligen en stor storasyster! Hehe, och jag vet redan vad jag ska ge henne!! Hoppas hon blir glad, wohooo! Fast det tror jag, eller hoppas det iallafall. Bästa presenten! Vill typ att det är torsdag så hon kan få den nu. hehe. Kan inte fatta att jag stått ut med henne i snart arton år. Gud, men det känns bra, vi började lite på fel fot där i början när hon slog en bandspelare i huvudet på mig när jag var en liten bebis men jag förlät henne, så det är ju skönt! Dock vet jag inte om när hon ritade över hela mig när jag låg och sov för mamma hade sagt att hon inte fick rita på väggarna och pappret var slut, men det får jag bearbeta lite sakta sådär. Hehe.




där kom lillesyrran med på ett hörn också men det är okej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0