< Till bloggens startsida

hemma äntligeeeeeeeeeeen

Åh asså ärligt, hur skönt att vara hemma igen??? tror jag dör. Men aa vi åkte typ halv elva från där vi var så vi var vi hemma runt typ 6, sen har jag rensat lite saker och kläder och sånt, måste ju börja packa snart woho. Skit taggad, det kommer bli grymt visst becka?! hahaha
aa men imorgon ska jag till nynäs iallafall träffa erika och beckis gud så jag saknar mina fina. Helt sjukt.  sen på tisdag tänkte jag dra till skolan en snabbis och säga hej till mina fina där också, sen blir det packa som fan på onsdag sen på torsdag klockan elva kommer Liisa och den där andra och hämtar mig så flyttar jag från Huddinge, ska bli rätt skönt för det första att ha egen lägenhet och sen att slippa små barnens skrikande och gråtande all the time, börjar gå en på nerverna lite grann men nu ska jag löka vidare på ingrids dator eftersom min inte har något batteri och laddaren är ju borta. Liiiite surt. Har inga bilder på hennes dator och internet är så segt så det får duga
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0