< Till bloggens startsida

Nya lägenheten

Hejhej! Sitter i MIN soffa framför MIN tv, och ba chillar på livet! Dom kom och hämtade mig vid elva så drog vi hit, lastade av alla saker, sen drog vi och käkade lunch och drog till bryggan för lite pappersgrej och jag snackade med ekonomi grejen så jag får pengarna imorgon, så just nu har jag inga pengar tur att det fanns två nudel paket här från den som bodde här förut haha. 
Sen drog jag och Rikard till ikea och köpte ganska mycket nya saker, sen kom Jennie och Tommy hit så möblerade vi och sååå! Så nu är det skit mysigt asssåååÅ!!!!! Jag dör. Imorgon kommer becka och Erika så ska vi ba mysa och såååå. Nu ska jag laga mat och packa upp allt. PUUUSS


Mitt vardagrsrum!!!! DÖ MYSIGGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0