< Till bloggens startsida

.



Fick precis reda på att det var idag jag får sovsällskap och inte imorgon eftersom en kompis har skiva inne i stan idag, trodde det var imorgon, helt förvirrad men aa. Skit kul orkar verkligen inte egentligen men det är väl bara att gå sätta på ta bort sminket som är utsmetad över hela kinderna, rycka upp sig och gå möta honom vid gullmars sen, men han kommer nog inte förrns runt tre tror jag. Klockan är ju bara kvart i ett nu så jag har tid på att samla ihop mig så gott det går och vara mitt vanliga jag, inte för jag vet vad mitt vanliga är längre, vet inte vad som är rätt och fel, bra och dåligt, vet ingenting, känner ingenting förutom den ilande känslan av smärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0