< Till bloggens startsida

YES

Åh nu är äckelörhänget ute, fixade det hemma hos jennie, behövde någon som verkligen sa åt mig att ta ut det annars hade jag aldrig vågat, skit ont gjorde det och äckligt som fan är det. Grejen är att nästa gång jag festar kommer jag säkert göra det igen. Hehe lol. Jaja blir inget lmfao för mig imorgon heller, känns typ fel om jag inte ska jobba så ska jag liksom festa och rocka loss på grönan taggar till maskin och den svenska björnstammen istället!! Så jävla synd att missa det med brudarna, men what to do, jag har liksom ett samvete, och det känns fel att dra dit så. Blir typ en lugn helg, imorgon ska jag bara va heeemma, får lite sovsällskap sen hehe, sen på lördag tänkte jag hänga med erika om hon kan och kanske träffa en annan kompis, får se. Jaja hejdå nu är det städdags och diskdags och laga mat dags , hörs då friendos.

Juste fick ett aaas snygga par gröna byxor av jennie som var för små för henne, jag döööööör. Passa mig PERFEKT. Livet leker när man heter johanniii.





Tre bilder från idag, jag jennie och britta satt bara på balkongen och rökte och pratade, lite mysigt sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0