< Till bloggens startsida

hatar det här

Nu kommer jag inbilla mig att jag mår bra igen, att allting är som det ska vara. Bara för att man haft en bra dag, bara för att jag sysselsätter mig på dagarna. Sen kommer jag bli förkrossad när jag ska flytta. Bara för att jag inte vill flytta från alla, för nu mår jag ju bra. Varför lurar jag mig själv hela tiden? Varför kan jag inte inse att jag mår dåligt, oavsett hur bra en dag kan vara så mår jag dåligt. Om jag bara kunde sluta tro att nu är jag påväg upp igen, så vore inte smällen lika bra när jag faller ner igen. Då är det lättare att bara hålla sig på botten hela tiden. Och aldrig resa sig upp.

Kommentarer
becka

haha lyssna på den fett mkt förut så bah kom du och påminde mig kanb man säga hehehe ;)

2012-05-22 @ 22:00:48
URL: http://bbeckass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0