< Till bloggens startsida

No hope

Lördag kväll. Har precis kollat på film med Jennie och Tommy, dom som ställer upp och låter mig bo här eftersom jag inte får vara själv. Har sovit på deras soffa sen i Måndags, Söndagen fick jag spendera på Barnpsyk, Jennie fick komma och hålla mig sällskap under natten där. Ville inte att någon skulle veta först, jag skämdes. Vad skämdes jag för? Att jag mådde dåligt? Att jag inte vill leva? Jag har fortfarande inte hittat tillbaka till livet och dess ljusa stunder. Jag får dåligt samvete bara jag skrattar, det känns fel. Jag vill inte skratta, vill bara skära ett nytt sår på armen så fort jag har hör mig själv skratta. Jag kan inte ens se en rakhyvel utan att tänka på att pilla ut rakbladen, jag kan inte hålla en kniv utan att tankarna att bara sätta den mot handleden dyker upp. Jag vill inte leva mer. Inget har förändrats. Jag är fortfarande på samma ställe som jag var på i söndags, där jag satt i sängen med Abandon på repeat. På måndag ska dom lägga fram några nya förslag på hem jag kan flytta till, där jag ska få komma undan och ta en "timeout"
Skulle egentligen flyttat till Åre på måndag, där dom hade massa djur, hundar, katter, hästar, men som vanligt vart det något fel så det vart inte så. Jag vart besviken, ännu en gång visar socialen och alla att jag bara är som en shackpjäs som dom kan flytta fram och tillbaka, dom ger mig förhoppningar hela tiden, som alltid slås ut. Nu orkar jag inte ens gråta längre. Gråten stannar i halsen, jag har inget att gråta över. Jag har inget liv värdigt att fälla någon enstaka tårar för. Jag har inget liv värdigt att leva längre. Jag vill inte leva, jag vill inte andas. Jag är beredd på att försvinna. Jag är beredd på att dö.

Kommentarer
Anonym

du är patetisk

2012-05-13 @ 01:28:13
Angelica E.

TILL DIG SOM KOMMENTERADE "DU ÄR PATETISK", ASSÅ JÄVLA FITTA!!!!!!!!!!!! Ge fan i att klanka ner på henne, idiot - DU förtjänar fan inte att leva. Blir så lack på såna som dig.



Älskar dig Johanna.

2012-05-14 @ 14:24:12
URL: http://angelicasliv.devote.se
Lina Björn

Johanna, sluta aldrig kämpa. Ge aldrig upp. Ingenting blir bättre. Du får inte skada dig, det gör ont att läsa att du mår såhär. Jag är van med din humor och ditt skratt. Du vet var du har oss. Du kan få hopp av oss. Love you

2012-05-15 @ 16:58:43
Lina Björn

Och föresten, skit i alla horor som trycker ner dig. Det är dom som är patetiska

2012-05-15 @ 16:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0